Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
TACİRLER EĞİTİM VAKFI SULTANBEYLİ AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI EĞİTİM ARAŞTIRMA HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Misyon&Vizyon
Hastane Yönetimi
Başhekim ve Yardımcısı
Başhekim
Başhekim Yardımcısı
İdari ve Mali İşler Müd. ve Yrd.
İdari ve Mali İşler Müdürü
İdari ve Mali İşler Müdür Yardımcısı
Organizasyon Şeması
İdari Birimler
Arşiv
Ayniyat Birimi
Bilgi İşlem
İş Sağlığı ve Güvenliği
Mutemetlik
Personel Özlük
Satın Alma
Sivil Savunma
Tahakkuk
Taşınır Kayıt Kontrol Birimi
Kalite Yönetimi
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı
Kalite Politikamız
Bölüm Kalite Sorumluları
Kalite Yönetim Birimi ve Çalışmaları
İstenmeyen Olay Bildirim Formu
Öz Değerlendirme Planı
Kalite Yönetim Yapısı Görev Yetki ve Sorumlulukları
Kalite Yönetim Hiyerarşik Yapı
Çalışan Güvenliğinin Sağlanması
Komitelerimiz ve Ekiplerimiz
Eğitim ve Araştırma
Projeler
TGAP
Bilgi Güvenliği
Hizmet Binalarımız
TEV ADS EAH (Merkez Binası)
Sultanbeyli ADSP(Adil Mahallesi Ek Hizmet Binası)
Hekimlerimiz
Tıbbi Birimler
Polikliniklerimiz
Genel Diş Hekimliği
Ağız Diş ve Çene Cerrahisi
Ağız Diş ve Çene Radyolojisi
Endodonti
Ortodonti
Pedodonti
Periodontoloji
Protetik Diş Tedavisi
Restoratif Diş Tedavisi
Özellikli Hizmetler
Genel Anestezi
İmplant Tedavisi
CAD CAM Uygulaması
Masseter Botoksu (Çene Botoksu)
SSS
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır
Nasıl Muayene Olurum
Poliklinik Çalışma Saatleri
Evde Sağlık Hizmetleri
Çalışma Saatlerimiz
Medula Tesis Kodu
Anlaşmalı Kurumlar
Randevu Al
Hasta Hakları
İletişim/Ulaşım
İletişim
TEV ADSH EAH
Sultanbeyli ADSP(Adil Mahallesi Ek Hizmet Binası)
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Çalışan Görüş ve Öneri Formu
Kurumsal
İdari Birimler
Teknik Servis Birimi
Teknik Servis Birimi
29 Mart 2022
Hastanede bulunan bütün sıhhi ve fenni tesisler ve cihazların, muayene, kontrol, bakım, işletme ve küçük onarımlarını yapmakla ve muhafazasıyla yükümlüdür.
İhtiyaç duyulan malzemeyi satın alma servisine malzeme talep belgesiyle bildirerek temin eder.
Malzemeleri verimli kullanır.
Fiziki alanları ve kullanılan cihaz ve demirbaş temizliğine dikkate eder.
Cihazların bakımını Tıbbi ve Tıbbi Olmayan Cihaz Bakım Planında belirtilen periyotlar dahilinde yapar.
Arızalanan cihazların tamirini yapar, yapamadığı arıza için sorumlu başhekim yardımcısına haber verip garantili ürünlerde dışarıdan servis çağrılır.
Teknisyen ayrıca önemli ve acil hallerde ve gerektiğinde çalışma saatleri dışında yapılacak davete derhal uymak zorundadır.
Arıza Bildirim Sisteminden gelen arıza bildirimlerini alır. Arıza durumlarını kontrol eder, arızayı giderir ve sisteme işler. Acil durum gerektiren arızaları telefonla alır ve arızayı giderir.
Bakıma tabi cihaz listesinde yer alan cihazların bakım çizelgelerini doldurur ve kayıtlarını muhafaza eder.
Hastanedeki cihazların günlük, aylık ve yıllık bakım planlarını oluşturur.
Tıbbi cihaz bakım envanterini çıkarır.
Sağlıkta kalite standartları ve kurum vizyon, misyon ve değerleri doğrultusunda çalışmalarını yürütür.
Hizmet içi eğitimlere katılır.
Düzeltici, önleyici ve iyileştirme faaliyetleriyle ilgili önerilerde bulunur, iyileştirme önerileri sunar.
Görev alanı ile ilgili olarak amiri tarafından verilen diğer işleri yapar.
×